1 December

Helt sjukt att det redan är December månad,
med andra ord så är det bara 23 dagar kvar till Julafton.
Är ni klara med era julklappar?
Själva så är vi långt ifrån klara, men det får vi fixa nu tänker verkligen inte vara ute i sista minuten.
I skolan går det jätte bra, allt flyter på och Etiken har vi börjat med och på Måndag så börjar den valbara kursen och för min del blev det SJUKVÅRD! :)
Men även på Måndag så ska vi välja praktikplats, så ska se om jag kan få på BB eller på barnakuten.
Det är något som jag vill jobba med, så hoppas verkligen att jag kan få praktik på något av dem ställena :)

För Kevin så går det jätte bra på dagis, han är så duktig vår lille kille.
Va på ultraljud i Måndags och allting var bara bra med vår lilla bebis,
hon inte inte se någon snopp men helt 100 va hon inte.
Så vi har bestämt oss för att boka tid för ett nytt Ultraljud och det sker inte förrän jag är i v.25-26.
Men det är en stor lättnad att veta att allting är bra & så, det är ju det man är mest orolig över.
Kevin har börjat förstå mer att där ligger en bebis i min mage och han har redan döpt bebisen till "NaNa" haha
Han kommer bli världens bästa storebror!! <3
Är så stolt över att få vara hans mamma!

- Ville bara berätta att allt är bra, ska försöka uppdatera mer.
Ha det så bra så länge, så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0